În perioada 01.08.2024- 31.08.2024, la Curtea de Apel Bălți prin intermediul Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor (PIGD), avocații și justițiabilii au completat un chestionar privind evaluarea gradului de satisfacție a activității în instanțele de apel, avînd scopul de a evalua gradul de satisfacție al justițiabililor în raport cu activitatea instanței și de a colecta recomandări pentru îmbunătățirea acesteia.
Raportul reflectă rezultatele sondajului, scopul căruia este de a evalua măsura în care Curtea de Apel Bălți a răspuns așteptărilor justițiabililor și avocaților de a identifica factorii care au cauzat nemulțumire.
Ca urmare, în urma desfășurării sondajului, s-a constatat că:
Principalele sugestii pentru îmbunătățirea și sporirea feedbacku-lui activității instanței, este nevoie ca la nivelul de documentare a cauzei, să se opereze unele modificări, în special la capitolul Date de contact, diminuarea termenului de examinare a dosarelor, uniformizarea practicii judiciare.
Serviciul monitorizare și relații publice.